piątek, 11 listopada 2016

studzienka

Uważaj aby rury plastikowe peszele przez które będziesz później przeciągał rurki do wody lub przyłacze główne prądu nie były zgiete pod kątem ostrym. Później za nic nie udaje się przeciągnąć przez nie instalacji. U mnie hydraulicy i elektrycy robili nowe podejścia bo przez te zrobione przez ekipę budowlaną za nic nie umieli się przedostać.Ktoś wykopał a ja nie spojrzawszy na datę odpisuje, ale to i nie problem, rzecz jest ponadczasowa, przyda się i teraz Posiadam już warunki i pozwolenie na budowę przyłącza kanalizacji. Problem w tym że przez działke biegnie kanaliza 160 tylko że nie ma na niej studzienki. W papierach wodociągów jest a w rzeczywistości nie. Wiec musze zamointować dwie studzienki jedna na załamaniu przelotowa i druga na kanalizacji z dopływem lewym. możesz zaślepić jeden dopływ są nawet takie kinety z oryginalnym zaślepieniem lub takie do wycinania, możesz połączyć na mufie tylko takiej przeznaczonej do takich połączeń Możesz wymurować klasyczną studzienkę na rurze a później górną część rury odciąć gumówką. Ale ja tam specem nie jestem - widziałem natomiast jak ktoś tak robił.Możesz wymurować klasyczną studzienkę na rurze a później górną część rury odciąć gumówką. Ale ja tam specem nie jestem - widziałem natomiast jak ktoś tak robił. Pytania; Czy mogę zastosować kinetę zbiorczą i jeden dopływ zaślepić czy musi być z dopływm jednostronnym? Jeżeli przy kopaniu okaże się nie trafimy na kielich to jak podłączyć kinetę do bosych końców obciętej rury, czy można zastosować mufę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz