wtorek, 8 maja 2018

telewizja

Aż 250 tys. wniosków o umorzenie zaległości abonamentowych albo o rozłożenie na raty wpłynęło do KRRiT.Rządowi decydenci namolnie i kłamliwie powtarzają, że abonament za publiczne RTV płacimy nie za oglądanie programów tylko za posiadanie odbiorników. To jest oczywiste kłamstwo, bo jeśli płacimy za posiadanie - czegokolwiek - to nie powinno się tego nazywać abonamentem, tylko PODATKIEM od POSIADANIA! Takie żonglowanie nazewnictwem jest oczywistą manipulacją, by - broń Boże - dodatkowej daniny na rzecz państwa nie nazwać PODATKIEM. Czym jest PODATEK? a czym ABONAMENT? można sobie wyjaśnić wygooglowując te hasła w wyszukiwarce. Wspomnę tylko, że PODATEK nakłada na obywateli państwo ustawą, a obowiązek opłaty ABONAMENTU powstaje w wyniku umowy między stronami!
- W wielu z tych pism powtarza się ten sam wątek: "uwierzyłam byłemu premierowi (Donaldowi Tuskowi), uwierzyłam przewodniczącemu tej bądź innej partii, że abonamentu nie będzie trzeba płacić, a teraz komornik puka do drzwi i zajmuje konta" .Do tych co płacą śmieje się wam w twarz bo prosta zasada abonament nie płacisz za to że oglądasz czy nie a za to że masz TV i radio w domu, ja mam i nie płace a dlaczego? Bo za TV już raz zapłaciłem w sklepie a za programy place operatorowi kablówki wiec niech złodzieje z TVP zwrócą się  klimatyzacja Warszawa do mojego operatora bo ja mam to gdzieś i napewno ani grosza nie zapłacę bo jak napisałem wyżej za telewizor zapłaciłem i mam na to fakturę, jeśli chcą haraczu niech rozdają TV za darmo proste.
Szef KRRiT zaznaczył, że Rada może umorzyć tylko te wnioski, do których "ma podstawę prawną, czyli ściśle określone zasady zapisane w ustawie". - Też warto się z nimi zapoznać, (dowiedzieć się) kto ma podstawę do umorzenia, do ulgi, albo zwolnienia z abonamentu Z danych prezentowanych przez spółkę wynika, że liczba gospodarstw płacących abonament spadła z 1,11 mln w 2016 do 1,03 mln w 2017 r.Niestety ja płacę uczciwie za abonament cały czas,ale chyba przestanę,bo nie mogę słuchać tego propagandowego bełkotu,tych bijących po oczach i uszach kłamstw.Nie udaję, że nie oglądam TVPiS,bo inaczej nie miałbym prawa  klimatyzacjapolska.pl  do krytyki,ale nie mogę już patrzeć kłamcę Gmyza ze szczękościskiem,na plującą w wizjer kamery Ciosić,ziejącego nienawiścią Rachonia i wiadomo;wszystkowiedzącego Wildsteina-lepszy sort Polaka!
Wywołane tym spadające wpływy ze ściągniętego podatku zrekompensowało mediom publicznym państwo, które w grudniu przelało dodatkowe 266,5 mln zł. W ten sposób ogólny rachunek abonamentowy wzrósł do około 622 mln zł.ja płace i oglądam te telewizje co chce,mam wybór i korzystam z tego to nie czasy gdy do wyboru była 1 i 2 program ,teraz oglądam TVN,lub Polsat ,tv Trwam lub najczęściej TVP ,jest wybór i to jest wspaniale i na żadna telewizje nie psioczę bo dobrze że reprezentują rożne kierunki polityczne a kłamstwa, bełkot, nawoływanie do nienawiści, propagandę oraz wysokie zarobki pracowników sa w każdej telewizji
To właśnie dzięki tej rekompensacie za utracone wpływy abonamentowe w latach 2010-17 spółka kierowana przez Jacka Kurskiego mogła pochwalić się większymi o 70 proc. wpływami z abonamentu w stosunku do roku poprzedniego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz