wtorek, 8 maja 2018

słowa

chciałbym to zrobić , ale czy podstawą wypowiedzenia umowy abonamentowej może być fakt wspomniany przez Polaka bez TV ?? Ja też od ponad 2 lat nie oglądam programów tzw. publicznej telewizji, bo ...zwyczajnie obrażają moją inteligencję, nie da się po prostu słuchać i oglądać tej ciągłej propagandy i oczerniania opozycji:pewnie że lepiej jest płacić za całą prawdę całą dobę i obiektywnych dziennikarzy ale oni żyją z reklam czyli oglądalności którą jak się zdaje zapewnia Polak bez TV i wypiekami na twarzy obserwując gwiazdy takie MO tj. Monika Olejnik pseudonim "Stokrotka"Mam dosc belkotu o abonamencie,ja place 30 lat,prosze policzyc ile to! Wielu nie placi ,isc do sadu po co?przegram bo ne wroca,a ci co nie placa to i tak nie zaplaca, ale to sprawiedliwosc i prawoJa też płacę uczciwie abonament i nie byłam w stanie, wczoraj obejrzeć sztuki na TVP Kultura, z Olbrychskim i Komorowską. Według mnie to ludzie Kijowskiego, tzw. kodowcy, a z uczciwością ten pan nie miał wiele wspólnego."uwierzyłem premierowi" no chyba żart, naprawdę jesteśmy tak tępym narodem? Przecież w naszym kraju prawa bez względu jakie ono jest obowiązują akty prawne. Nie ważne że ktoś sobie coś tam powiedział, no chyba że ogłosił akt prawny który mówił o likwidacji abonamentu., w sprawach administracyjnych a do takiej kategorii nalezy zaliczyć opłaty z tytułu abonamentu rtv zasada ignoratia iuris nocet nie obowiązuje. Tak stanowi art. 9 k.p.a. - stąd każde publiczne oświadczenie złożone w tym przedmicie przez Premiera ma znaczenie i nie wolno go bagatelizować. Innymi słowy obywatel nie musi znać prawa a jeżeli premier składa publiczne oświadczenie o braku obowiązku uiszczania opłat abonamentowych to należy domniemywać że działa w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Natomiast w przypadku braku podstawy prawnej do takiego oświadczenia ... no cóż naraża sie na odpowiedzialność karną art. 231 k.k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz