niedziela, 13 grudnia 2020

czy warto wspierać

 azy w tygodniu. Mimo, że pracuję zdalnie i mieszkam sama.Tobie z nauką było nie po drodze,sądząc jak piszesz. A propos pan sprzątacz zajmuje się sprzątaniem , a końcówka - log, jest przypisana osobie zajmującej się nauką w tym zakresie z przedrostka np. muzykoLOG Ale ja pracuję w domu, a ona sprząta. Mieszkam w mieszkaniu 100m, to jest, co sprzątać zawsze. 

Przed świetami za dodatkową opłatą umyła mi okna, choć ja z przyjacielem( mieszkającym oddzielnie) wyjeżdżam na ten czas do Słowacji na narty.Paniom z firm sprzątających nikt nie daje kasy za darmo, a chłoptasiów, co dobrze zarabiają i wyciągają po jałmużnę wszystkie cztery łapy (2 łapy razy 2 chłopów-ksero) wspomaga się na 2 bańki.Trza się było łuczyć a nie narzekarzać teraz; wszystko w temacie ; ale mimo wszystko wielki szacunek dla pań sprzatających; a tak apropo to jaka nazwa dla sprzątającego faceta? "Sprzętolog"? wydaje mi się też, że nazwa "sprzątaczka" jest niepopoprawna politycznie; chyba lepiej brzmi "sprzętolożka"; niejaka lempart powinna zacząć strajk wobec takiej  pis wspiera celebrytów , mających pałace , jachty , teatry ...bo oni tacy biedni !! a sprzątaczka ma ciut zaskórniaków i myśli jakby tu przeżyć ,kiedy ludzie przestaną się bać , i będą mogły dalej zarabiać .....To wprost w głowie się nie mieści ....to biedna sprzątaczka jakoś nie wyje do mediów '' dajcie mi bo nie mam '' ...a ci '' biedacy '' z pałacami , kilkoma autami , służbą , jachtami ....krzyczą pod niebiosa ...jacy oni biedni ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz